lördag 11 februari 2012

ligger i soffan och kollar på "She's the man". och garvar. jag tror aldrig jag har skrattat åt en amerikansk high school-rulle. kan vara så att jag är på väg att bli sjuk.

herregud, hela härvan av lögner är på väg att unravel. hur ska de klara det?! och nu kom den hårige mannen med salladerna också. fin grej det där. onlinepizza.

men jösses, han visade snorren på planen! spännande film. men det måste ju betyda något när Vinnie Jones är med. and also: hot cheerleaders. yeay!

mannen i mitt liv är på väg hem nu, efter att ha tittat på fotboll i fyra timmar. jag sket i tv-sporten och drog till gymmet istället. så jävla skönt att det knappt är någon där på lördagar! men ett stort jävla minus för idioterna som stod och harvade på löpbanden. honestly? det var sjukt fint ute, med solsken och allt, och spåren ligger typ 50 meter bakom gymmet. stå inte där och stirra ut genom fönstret. GTFO! men ok, jag har ingen anledning till att bry mig egentligen.

dude, hon flashade tuttarna! haha.

anywho, ja just det. jag behövde inte bry mig. men det störde mig lite. som så mycket annat. jag är, för att uttrycka det milt, lite lättirriterad.

och lättengagerad. MÅSTE se hur filmen slutar. gör hon mål?!


YEAY! åh så rart!

now dinner.