måndag 13 februari 2012

jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE!

men ååååååh. jag vill inte! vill inte! vill inte! kan jag inte bara få lalla runt en stund istället? jag har miljoner andra saker jag vill göra!

jag vill inte tentaplugga.

åh gosh vad otroligt opeppad jag är. och jag vet fan inte var jag ska börja heller? lite framförhållning hade inte skadat. men ICKE! damn you, tentajävel. och det är bara 3 poäng. känns så otroligt onödigt. och så otroligt oinspirerande att knöka in en massa fakta som kommer att trilla ur huvudet så fort jag lämnar tentasalen. uäck! jag vill träna istället. kan jag inte få göra det? 3 poäng benböj?! äsch. jävla skit. bajs. rövmög. anal fixering. freud?

nej nu är det fan dags att hoppa upp ur hålet och köra crunch mode i två veckor! plocka upp böckerna, öppna kursmappen och gå igenom föreläsningarna. NU! pronto! raus!

(hähä, såg på en tysk öl från Lidl igår att den bryggts enligt "tyska renhetslagar". undrar när de ska slippa ifrån sin historia? jag hoppas på aldrig. "tyska renhetslagar". hähä.)

ok, crunch time? jepp, CRUNCH TIME! AAAAAAH!!! BRING IT OOON!